هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

آموزش، فعالیتی هدفمند است که شامل توسعه درک، عقلانیت، مهربانی و صداقت است که در جهت دستیابی به اهداف معینی، از جمله انتقال دانش یا پرورش مهارت ها و ویژگی های شخصیتی است.

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم

برای شروعی دوباره، هیچ موقع دیر نیست، می توانید دوباره ذهنتان را از نو برنامه ریزی کنید، اجازه ندهید که افسوس روزهای از دست رفته را بخورید، لحظه لحظه زندگی ارزشمند است. هرگز دوباره این فرصت به شما داده نمی شود.

شاید قبلا" تجربه کرده باشید که تغییر یک عادت و یا باور کار آسانی نیست و در بسیاری از مواقع غیر ممکن است، ذهن خودآگاه انتقادی شما تمام قد در مقابل تغییر می ایستد و اجازه تغییر نمی دهد، با خود هیپنوتیزم می توانید از این غول انتقادی عبور کنید و به ضمیر ناخودآگاه خود وصل شوید، جایی که مخزن تمام باورها، عادت ها، استرس ها و نگرانی های شماست، در این کارگاه یاد خواهید گرفت که چگونه با ضمیر ناخودآگاه خود ارتباط موثر بر قرار کنید، کارگاه خود هیپنوتیزم شما را با موضوعات ذیل آشنا می کند.

آنچه که در کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم می اموزید :

اکنون ثبت نام کنید

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

توجه

شرکت کنندگان موظفند هر گونه مسائل مربوط به سلامت روانی یا جسمانی را که ممکن است بر توانایی آنها برای شرکت در کارگاه تأثیر بگذارد، به ما اطلاع دهند.

این کارگاه ممکن است برای افرادی که سابقه بیماری یا اختلالات روانپزشکی دارند نامناسب باشد، اگر شک دارید، لطفاً قبل از رزرو از ما مشاوره بگیرید.

10 % تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

سایت های مرتبط

مقاله های مرتبط