هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی یکی از موضوعات مهم مورد بحث متخصصین این حوزه است که می توان با نگاهی به آمار افرادی که از ادامه تحصیل انصراف داده اند، به اهمیت آن پی برد.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی

بر کسی پوشیده نیست که زندگی به عنوان یک دانش آموز چقدر می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد، به طوری که دانش آموزان دائماً سعی می کنند ضرب الاجل ها را پشت سر بگذارند، همه اینها به نام کسب نمرات خوب و اجتناب از نمرات ضعیف مدرسه است.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

فهرست مطالب

هیپنوتیزم و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی ارتباط مستقیم با هم دارند بطوری که هرچقدر هیپنوتیزم موفق تر اجرا شود پیشرفت تحصیلی بیشتر است.

مشکلات تحصیلی دانش آموزان می تواند منجر به مشکلات عاطفی و رفتاری شود و شرایط سخت روحی و روانی برای آن ها به وجود بیاورد. دانش آموزی که در مدرسه عملکرد ضعیفی دارد، اعتماد به نفس تنزل پیدا می کند و احساس حقارت گریبانش را می گیرد.

بررسی هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی در بسیاری از موسسه های تحقیقاتی انجام شده و مورد تایید قرار گرفته است.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی
کاربرد هیپنوتیزم در پیشرفت تحصیلی

این گونه دانش آموزان یا خحالتی و گوشه گیر می شوند و یا قلدور و زور گو و پرخاشگر، در دو حال اینگونه افراد از درس و مشق فاصله می گیرند و با وضعیت روحی نامناسب به پیکره جامعه ملحق می شوند که متاسفانه در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند.

چگونگی ارتباط هیپنوتیزم و موفقیت تحصیلی

هیپنوتیزم یکی از راه های موثر برای حل تمام چالش های دانش آموران است، که می توان آن را در فرهنگ آموزشی کشور گنجاند.

بسیاری از دانش‌آموزان برای مقابله با فشار ناشی از بهبود عملکرد تحصیلی خود به تعدادی از استراتژی‌های آزمایش‌شده مانند گروه‌های مطالعه، مکمل‌های ویتامینی که به‌طور خاص برای دانش‌آموزان به بازار عرضه می‌شوند، ورزش و مدیتیشن روی می‌آورند.

در سال های اخیر، هیپنوتیزم به عنوان یکی از این روش ها با مزایای بالقوه برای بهبود توانایی ها و نمرات مطالعه ظاهر شده است.

افزایش قدرت یادگیری با استفاده از هیپنوتیزم

تحصیل و کسب علم و دانش از جمله مراحل بسیار مهم زندگی هر فردی است، که از ابتدایی ترین روزهای زندگی شروع شده و تا پایان عمر ادامه دارد، ولی این موضوع در مورد خیل عظیمی از افراد جامعه صدق نمی کند، زیرا، بسیاری افراد هستند که بدلیل مشکلات فردی، خانوادگی، مالی، اجتماعی و آموزشی از ادامه تحصیل منصرف شده اند.

هیپنوتیزم یکی از گزینه های علمی و کاربردی برای پیشرفت تحصیلی است که می توان با استفاده صحیح آن، سطح علمی جامعه را افزایش داد و نقش مهمی در رفع مشکلات دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان داشته باشد.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی
ایجاد انگیزه تحصیلی با هیپنوتیزم

کاربرد هیپنوتیزم فقط برای پیشرفت تحصیلی دانشجویان کالج نیست، کاربرد هیپنوتیزم بسیار گسترده بوده و می توان از آن در بهبود طیف عظیمی از رفتارهای فردی استفاده کرد.

هیپنوتیزم و افزایش قدرت یادآوری

هیپنوتیزم بطور اساسی با ذهن و روان افراد کار دارد و فکر و ذهن است که احساسات و رفتارها را شکل می دهد، موفقیت و یا عدم موفقیت، نتیجه رفتار ماست و هیپنوتیزم می تواند بطور موثر با تغییر ذهنیت و احساسات ما عملکرد ما را تغییر دهد.

دانشجویان امروزی صرف نظر از اینکه والدین، اساتید و دوستان شان از آن ها انتظارات زیادی دارند، خودشان، خودشان را تحت فشار می گذارند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند که این باعث ایجاد استرس زیادی برای آن ها می شود.

نگاه و دیدگاه جامعه در باره موفقیت در دانشگاه بدین صورت است که موفقیت در دانشگاه یعنی موفقیت مالی، یعنی وجهه اجتماعی خوب، یعنی اسم و رسم و یعنی های دیگر.... به همین دلیل فشار بسیاری بر فرزندان خود می آورند و باعث استرس و نگرانی آنها می شوند.

هیپنوتیزم و رفع لکنت زبان و استرس دانش آموزان

به راحتی می توان با هیپنوتیزم در پیشرفت تحصیلی به خانواده ها کمک کرد تا بتوانند آینده موفقی را برای فرزندانشان رقم بزنند. مشاهده این که هیپنوتیزم می تواند برای یادگیری مفید باشد جای تعجب ندارد، زیرا مدت هاست که شناخته شده است.

همچنین نشان داده شده است که در پرداختن به چالش های خاصی که می تواند بر نمرات و عملکرد دانش آموزان تأثیر بگذارد، مانند لکنت زبان مؤثر است.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی
فضای مجازی بلای جان دانش آموزان

برای برخی از دانش آموزان، استرس و اضطراب مدرسه و دانشگاه می تواند طاقت فرسا شود، استرس به طرق مختلف بر دانش آموزان تأثیر می گذارد، نمرات برخی از دانش آموزان شروع به کاهش می کند، که می تواند معدل آنها را در درازمدت تحت تاثیر قرار دهد.

هیپنوتیزم راه بهتری را برای مقابله با چنین نگرانی ها و ترس ها به شما نشان می دهد، مهمتر از آن، هر گونه باور محدود کننده را از بین می برد و در عین حال حافظه شما را تقویت می کند، در تمام سنین، اکثر دانش آموزان مشکلات ذیل را که مربوط به یادگیری و مطالعه است را تجربه می کنند.

عمده مشکلات دانش آموزان، دانشجویان

اثرات هیپنوتیزم بر دانش آموزان

یک موسسه تحقیقاتی نقش هیپنوتیزم را در درمان اضطراب امتحان در دانشجویان مطالعه کرد، شرکت کنندگان در مطالعه به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شدند.

یک گروه به عنوان گروه کنترل عمل کرد و هیچ گونه درمانی دریافت نکرد، گروه دیگر هیپنوتیزم شناختی-رفتاری دریافت کردند، این تحقیق اثرات هیپنوتیزم را در بهبود عملکرد تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان ارزیابی کرد.

هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی
درمان استرس، انزوا و افسردگی دانش آموزان با هیپنوتیزم

هر دو گروه در یک دوره سخت روانشناسی ثبت نام کردند، همه دانش آموزان بر اساس نمره میان ترم و سطح اضطراب مورد ارزیابی قرار گرفتند، گروه هیپنوتیزم کاهش قابل توجهی در اضطراب امتحان و بهبود پیشرفت تحصیلی گزارش کردند.

شش هفته پس از پایان دوره هر دو گروه مورد ارزیابی قرار گرفتند و گروه هیپنوتیزم نشان داد که دستاوردهای درمان هیپنوتیزم خود را در موفقیت و کاهش اضطراب حفظ کرده است.

هیپنوتیزم یک ابزار بسیار موثر در تحصیل

هیپنوتیزم یک ابزار بسیار موثر است که به دانش آموزان کمک می کند تا عملکرد خود را بهبود بخشند و اضطراب را کاهش دهند.

محققین مزایای آموزش خود هیپنوتیزم را به دانشجویان سال اول دانشگاه بیان کردند و تکنیک های تمدد اعصاب و استفاده از تصویر ذهنی را به آن ها آموزش دادند، خود هیپنوتیزم توانست به دانشجویان سال اول کمک کند تا با استرس و فشارهای کالج کنار بیایند.

هیپنوتیزم درمانی یک شکل بسیار موثر برای درمان استرس و اضطراب در دانشجویان است، داشتن توانایی مدیریت بهتر استرس نه تنها عملکرد تحصیلی آنها را در دانشگاه بهبود می بخشد، بلکه به آنها کمک می کند تا با استرس در موقعیت های دیگر در طول زندگی خود کنار بیایند.

مشکلات تحصیلی که می توان با رفع یا مدیریت آن ها دانش آموزان را با شور و شوق و انگیزه بیشتر به سمت آینده ای زیبا و موفق هدایت کرد. شما والدین گرامی که به فرزند دلبندتان و آینده او علاقه مند هستید از هم اکنون برای فرزندتان وقت بگذارید و اقدام لازم را انجام دهید.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

سایت های مرتبط

مقاله های مرتبط

نظرات بسته شده است.