هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

درمان میگرن با هیپنوتیزم

شما اگر از آن دسته از افراد هستید که سال هاست با میگرن دسته و پنحه نرم می کنید و هر راهی را برای درمان آن امتحان کرده اید و به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد می کنم درمان میگرن با هیپنوتیزم را نیز امتحان کنید.

تاثیر هیپنوتیزم بر درمان میگرن

درمان میگرن با هیپنوتیزم یکی از هزاران تکنیک شناخته شده هیپنوتیزم است که بسیار موثر و در مجامع علمی پذیرفته شده است. آزمایشات علمی متعددی وجود دارد که توسط افراد متخصص انجام شده است که نشان می دهد که با هیپنوتیزم می توان میگرن را درمان کرد.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

متأسفانه، میگرن اغلب با دوره هایی از اضطراب، استرس، نگرانی، اعتماد به نفس پایین و اختلالات خواب به طور همزمان همراه است.

فهرست مطالب

استرس عامل تشدید بیشتر میگرن

استرس حاد یکی از عوامل مهم در ایجاد میگرن و تشدید آن است. استرس و نگرانی در کوتاه مدت آسیب چندانی به سیستم عصبی و بدن وارد نمی کند، ولی در بلند مدت تبدیل می شود به استرس مزمن و حاد، و بدن انسان در برابر استرس و نگرانی بلند مدت، دوام نمی آورد و بیمار می شود.

اضطراب و نگرانی های جامعه امروزی، که ما بیشتر از هر چیز دیگری با آن درگیر هستیم، مانند کارهای اداری، روابط خانوادگی، روابط اجتماعی، ترافیک، گرانی و هزاران استرس ریز و درشت دیگر که بروز بیماری میگرن را در ما تشدید می کند.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

تاثیر هیپنوتیزم بر درمان میگرن

ترس، استرس، اضطراب و نگرانی از عمده انرژی خوارهای بدن هستند که رمقی برای انسان نمی گذارند، این انرژی خوارها ذهن و بدن را خسته و فرسوده می کند و زمینه لازم برای هر نوع بیماری را فراهم می کنند.

تاثیر آرامش در درمان میگرن

با هیپنوتیزم می توان به سطح مطلوبی از آرامش رسید، که بهترین درمان برای هر نوع بیماری است. آرامش سطح انرژی بدن را افزایش می دهد و بدن بدلیل توانایی الهی که در ترمیم خود دارد خودش، خودش را شفا می دهد.

درمان میگرن با هیپنوتیزم، چندان دور از انتظار نیست. می توان با آموختن خود هیپنوتیزم و کسب مهارت در آن، به نتایج قابل قبولی دست یافت. با گذراندن دوره آموزشی خود هیپنوتیزم، می توان به مهارت و ورزیدگی لازم رسید و می توان با استفاده از خود هیپنوتیزم در هر زمان از روز و در هر شرایطی خود را آرام و ریلکس کرد.

می توان آرامش را در خود نهادینه کرد و ذهن و بدن را نسبت به آرامش شرطی کرد. و هرگاه نسبت به آرامش شرطی شدید، آن وقت در هر شرایطی که باشید، در ترافیک باشید یا در اداره، در منزل و یا در صف گوشت و مرغ، فرقی نمی کند به راحتی می توانید به سطح مطلوبی از آرامش برسید.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

تاثیر آرامش بر درمان میگرن

تاثیر ذهن بر بدن

مستندات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد افکار، احساسات و باورها، تاثیر خارق العاده و دگرگون کننده ای بر بدن دارند. این ذهنیات هم آن طور که می توانند مثبت و سازنده باشند، می توانند مخرب و ویرانگر باشند.

ذهنیت منفی تاثیر منفی و عمیقی بر فیزیولوژیک بدن دارد که برای بعضی از آن ها تا کنون هیچ درمانی پیدا نشده است. با مجهز شدن به تکنیک علمی و کاربردی خود هیپنوتیزم، می توان درمان بسیاری از بیماری های عصبی، از جمله میگرن را تسریع کرد و یا از بروز آن ها جلوگیری کرد.

احساسات زبان بدن هستند

احساسات، خوب یا بد، هر دو مهم و قابل پذیرش اند و در زندگی ما نقش مهمی دارند. احساساتی مانند غم، غصه، خشم، ناراحتی، رنجش، نگرانی، انزجار و استرس، و یا شادی و نشاط، شور و شوق، موفقیت، و هر احساس دیگری، بصورت پیوندهای محکم عصبی در ذهن ما نقش بسته اند و در گذشته با ترشح مواد شیمیایی در بدن نقش خود را تثبیت کرده اند.

هر یک از احساسات، صرف نظر از خوب یا بد بودن، نشان از وضعیت روحی و روانی ما دارد، که می توان احساسات را زبان بدن نامید.

تاثیر احساسات منفی در بلند مدت

اگر بطور مداوم در چارچوب احساسات منفی باقی بمانیم و در طول روز آن ها را دوباره و دوباره تحلیل کنیم و در ذهن مان تکرارشان کنیم، صرف نظر از اینکه دچار عذاب روحی و روانی بیشتری می شویم، مواد شیمیایی منفی بیشتری را در بدن خود ترشح می کنیم، که این مواد شیمیایی در بلند مدت موجب بیماری می شود.

بدن ما یکی از شگفتی های خلقت است، هر بیماری و درد، نشانه یک مشکل ذهنی است، که بدن با اعلام آن سعی در رفع آن دارد. این درد به ما می گوید که چیزی در زندگی ما درست نیست و ما باید به آن توجه کنیم.

با این حال، ما اغلب تصمیم می‌گیریم که گوش ندهیم، زیرا خیلی سرمان شلوغ است، شاید ناراحت کننده یا ناخوشایند باشد، ولی باید این را پذیرفت که انتخاب های ما زندگی ما را شکل می دهند.

علل بیماری میگرن

اگر به شما بگویم که دلیل اصلی میگرن اغلب روانی است و ریشه در تروما (زخم روان) و احساسات پردازش نشده سال‌های گذشته دارد، چه؟ این اغلب به دوران کودکی شما برمی گردد. مطالعات نشان داده است که بسیاری از افرادی که از میگرن یا سردردهای تنشی رنج می برند، میزان بالایی از قرار گرفتن در معرض حوادث آسیب زا را گزارش می دهند.

در حالی که تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از اشکال آسیب های دوران کودکی با میگرن مرتبط است، شایع ترین علت آن با سوء استفاده عاطفی مرتبط است. توهین کلمه قوی ای است، اما من می خواهم همه اشکال عاطفی را که ممکن است در کودکی با آنها مواجه شده ایم را زیر این کلمه قرار دهم.

تاثیر احساسات پنهان کودکی بر میگرن

اما چرا سوء استفاده عاطفی ارتباط قوی با افزایش میگرن در بزرگسالی دارد؟ اعتقاد بر این است که مسائل عاطفی تجربه شده در دوران کودکی باعث تغییرات بیولوژیکی می شود، با این حال، این تنها یک طرف ماجرا است. آنچه ما در کودکی تجربه می کنیم در قالب باورها و تعابیر، اثری از خود بر جای می گذارد.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

تاثیر احساسات پنهان کودکی بر میگرن

گاهی اوقات این اتفاق یا حادثه نیست که باعث میگرن می شود، بلکه معنا و تعبیری است که ما به رویدادها یا موقعیت های خاص زندگی خود می دهیم، آنچه در پی آن اتفاق می افتد، این است که ما باورهای خاصی را در خود ایجاد می کنیم که ما را از نظر عاطفی آسیب پذیر می کند، و با تکرار بدن نسبت به آن شرطی می شود و با یادآوری و یا قرار گرفتن در آن شرایط، همان احساسات قدیمی خود را نشان می دهد.

واکنش بدن به احساسات پنهان

ذهن و بدن ما بطور ناخودآگاه تمام عواطف و احساسات ما را در طول زندگی انباشته می کند. آنها سپس به صورت ذهنی، عاطفی، و در نهایت، فیزیکی( بصورت بیماری) در آخرین تلاش نا امیدانه، برای بیان حقیقت پنهان و دردناک، بیان می شوند.

من می خواهم برای شما مثالی بزنم تا منظورم را نشان دهم، بیایید بگوییم که دوران کودکی خود را کامل به یاد می آورید، پدر و مادرت شما را با عشق و محبت با شما رفتار می کردندو شما را درک می کردند، با این حال، این تنها "حقیقتی" است که شما آگاهانه انتخاب می کنید که به خاطر بسپارید، در اعماق ناخودآگاه شما، ذهن شما نسخه متفاوتی از دوران کودکی شما را ذخیره کرده است، شما معانی و تعابیر خاصی را به وقایع گذشته متصل کردید که باعث شده باورهای خاصی در مورد خود ایجاد کنید، مانند:

درگیری درونی با احساس گناه آغاز می شود

آن باورها ابزارهایی بودند که به ما کمک کردند تا دوران کودکی را طی کنیم، با این حال، اکنون که ما بزرگسال شده ایم، آنها برای ما تبدیل به مشکل شده اند.

همه آن باورها و داستان ها برای ما بسیار مضراند، آنها در اعماق ضمیر ناخودآگاه ما جای گرفته اند و زندگی ما را از سایه ها هدایت می کنند، با این حال، ما آنها را نگه می داریم.

تاثیر هیپنوتیزم بر درمان میگرن

پردازش تمام احساسات کاملاً حیاتی است، بسیار مهم است که آنچه را که باعث رنجش خاطر و نگرانی ما می شود را رها کنیم، برای انجام این کار، باید به عقب برگردیم تا علت اصلی احساسات و عواطف پردازش نشده را پیدا کنیم.

پس از آن، برای ذهن بسیار آسان‌تر است که تفسیر، معنایی که در تمام آن سال‌ها ایجاد شده بود را دوباره قالب‌بندی کند، تنها در این صورت است که می توانیم ضمیر ناخودآگاه خود را برای آنچه می خواهیم "برنامه ریزی" کنیم، این بسیار مهم است زیرا در طول روز در حدود 95 درصد مواقع درگیر برنامه ریزی ناخودآگاه هستیم.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

تاثیر آرامش بر درمان میگرن

هیپنوتیزم بهترین ابزار موجود برای برنامه ریزی مجدد ذهن ماست، هیپنوتیزم به عنوان یک روش می تواند به مبتلایان به میگرن اجازه دهد تا استعداد خود را برای شروع حملات میگرنی، به حالت خواب برگردانند تا آن را به ویژه با کنترل بهتر احساسات، غیرفعال کنند.

مزایای هیپنوتیزم برای درمان میگرن

هیپنوتیزم، در چارچوب یک رابطه مراقبتی، تلاش می‌کند تا به بیماران کمک کند تا به درکی برسند که به آنها اجازه می‌دهد برخی از محدودیت‌های رایج در بینش زندگی روزمره خود را کنار بگذارند و به وضعیتی پذیراتر برای آنچه در خود دارند برسند.

بنابراین، هیپنوتیزم یک رویکرد فعال و رضایت‌بخش است که در آن بیماران کنترل خود را از دست نمی‌دهند و از تخیل خود می‌خواهند تا به اهداف تعریف‌شده خود برسند، هیپنوتیزم بیش از هر چیز یک ابزار درمانی است که در مغز و اعصاب و همچنین در بسیاری از تخصص های دیگر مانند بیهوشی، زنان و زایمان، روانپزشکی مفید است، که می تواند به طور عاقلانه و توسط پزشکانی که از آموزش اولیه خود آگاه هستند، در آسیب شناسی ها و مشکلات عصبی استفاده شود.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

سایت های مرتبط

مقاله های مرتبط

نظرات بسته شده است.