هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم

مطالب ارائه شده در باره اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم در کل جنبه ارائه راهکارهای موثری جهت بهبود اعتماد به نفس و عزت نفس در افراد را دارد، اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم بطور قطع می تواند به شما کمک کند که به وضعیت ایده آل خود برسید.

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم

در زندگی مشکلات بسیاری وجود دارد که ممکن است پیامد عدم اعتماد به نفس باشد، که می توانید به راحتی با یک جلسه خود هیپنوتیزم آن ها را بر طرف کنید. استفاده از هیپنوتیزم برای ایجاد، بازسازی و تقویت اعتماد به نفس، انتخابی است که بسیاری از افراد موفق از آن بهره برده اند.

آموختن خود هیپنوتیزم را به خود هدیه دهید و از آن برای افزایش اعتماد به نفس تان استفاده کنید. با افزایش اعتماد به نفس تان، ارزش خود را بیشتر درک می کنید و زندگی برای شما زیباتر و جذاب تر می شود.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

فهرست مطالب

احساس من می توانم

همه ما در یک کاری تبحر داریم و هر زمان از ما بخواهند که آن کار را انجام بدهیم بی درنگ برای انجام آن اقدام می کنیم، این همان اعتماد به نفسی است که ما به دنبال آن هستیم.

اعتماد به نفس یک احساس است، احساس من می توانم، و این احساس من می توانم در اثر تکرار بدست می آید، رانندگی اتومبیل را چگونه آموختید؟ تکرار باعث می شود که ما در کاری به مهارت برسیم و احساس اعتماد به نفس کنیم.

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم
حس عالی من می توانم

احساسات محدود کننده

ممکن است شما در کشیدن یک تابلوی زیبای رنگ روغن استاد باشید ولی جرات صحبت کردن در میان جمع را نداشته باشید، خود هیپنوتیزم می تواند احساسات محدود کننده را با احساسات قدرت و اطمینان به خود جابجا کند و اعتماد به نفس را افزایش دهد.

ما ممکن است در گذشته تجربیاتی را داشته باشیم که احساسات ما را جریحه دار کرده باشد و به دلیل همان آسیب های روانی، نتوانیم به درستی در بعضی از کارها و رفتارها موفق عمل کنیم و توان واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

خود هیپنوتیزم با تغییر الگوهای ذهنی آسیب دیده و تقویت احساسات مثبت و سازنده، اعتماد به نفس را در افراد افزایش می دهد و حس توانایی انجام کار را از عمق ذهن به سطح می آورد و فرد هیپنوتیزم شده قدرت و انرژی جدیدی در خود احساس می کند، انرژی و قدرتی که به او توانایی انجام کار را می دهد.

چرخه افکار منفی و عدم اعتماد به نفس

افکار منفی تان، درباره خود و یا هر کاری که می خواهید انجام دهید، باعث تقویت موانع ذهنی شما می شود و با افزایش موانع ذهنی حس اعتماد به نفس شما کاهش می یابد تا جایی که کاملا" اعتماد به نفس شما صفر شود.

با عادت کردن به ذهنیت منفی، چرخه افکار منفی و عدم اعتماد به نفس را در خود به جریان می اندازید و این چرخه با افزایش افکار منفی، حس بی اعتمادی در شما قدرت بیشتری می گیرد، بصورتی که هر کاری که می خواهید انجام دهید با تردید و استرس روبرو می شوید.

موفقیت با عدم اعتماد به نفس

شاید شما توانایی خوبی در زمینه فروش داشته باشید و می دانید که می توانید در این زمینه، هم مدیر فروش موفقی باشید و هم تغییرات اساسی در میزان فروش شرکت ایجادکنید، ولی جرات ارائه پیشنهاد خود به مدیرعامل شرکت را ندارید، این باعث می شود که توانایی شما به هدر برود و به آنچه که واقعا" حقتان است نرسید.

شاید این توانایی تان برای شرکت یک مزیت عالی باشد که متاسفانه شما با عدم اعتماد به نفس تان این مزیت را از بین می برید. بسیاری افراد هستند که افسوس زمان هایی را می خورند که می توانستند آدم های موفقی باشند و فرشته موفقیت را درآغوش بگیرند، که متاسفانه با عدم اعتماد به نفس شان آن موقعیت های عالی را از دست دادند و دیگر آن فرصت های طلایی به آن ها داده نشد.

شما می توانید با خود هیپنوتیزم به آنچه که واقعا" می خواهید باشید برسید و فرصت های عالی پیش روی تان را یکی پس از دیگری درو کنید و به قله های موفقیت برسید.

اثربخشی خود هیپنوتیزم بر اعتماد به نفس

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم
تاثیر خود هیپنوتیزم بر اعتماد به نفس

کاربرد خودهیپنوتیزم بر اعتماد به نفس

خود هیپنوتیزم یک راهکار علمی و ثابت شده است که اگر توسط یک فرد متخصص و آموزش دیده اجرا شود بسیار تاثیر گذار و مفید خواهد بود. خود هیپنوتیزم به افراد کمک می کند تا تغییرات اساسی در ذهن و احساس خود ایجاد کنند و با تغییر ذهن و احساس، تغییرات قابل توجه ای در رفتار افراد بروز می کند.

در خلسه هیپنوتیزمی درمانگر به درمانجو کمک می کند تا بتواند الگوهای ذهنی و احساسی محدود کننده قدیم را بررسی و ارزیابی کند و آن ها را با عادت ها و باورهای مثبت و سازنده جدید جایگزین کند. با خود هیپنوتیزم می توان به اعتماد به نفس عالی رسید.

نمونه ای از هیپنوتیزم برای اعتماد به نفس

یکی از موضوعات شایع و مهم در مورد جلسات هیپنوتیزمی، ترس افراد از هیپنوتیزم است، ترس از اینکه در حالت هیپنوتیزم زیر سلطه هیپنوتیزور قرار بگیرند و یا کنترل و اراده خود را از دست بدهند، باید بدانید که ترس و یا دیدگاه منفی به روند درمان با هیپنوتیزم لطمه می زند.

به همین دلیل درمانگر در ابتدای جلسه باید با بیمار ارتباط خوب برقرار کند و حس اعتماد و اطمینان را در بیمار ایجاد کند و با یک آموزش ابتدایی به افراد خاطرنشان کند که در هیپنوتیزم هیچگونه تسلطی بر آن ها وجود ندارد و می توانند در روند درمان مشارکت داشته باشند و در اصل درمانجو است که کار هیپنوتیزم را انجام می دهد یعنی هیپنوتیزم درمانی یک خود هیپنوتیزم است که درمانگر نقش یک مربی را دارد که روند هیپنوتیزم را مدیریت می کند.

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم
ایجاد حس اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم

پس از آن ارزیابی اولیه شروع می شود که در ارزیابی اولیه، درمانگر سوالاتی از بیمار می پرسد تا به مشکلات و خواسته های او پی ببرد تا با ساختن جملات تلقینی موثر و مفید به آنچه که درمانجو می خواهد برسد.

سوالاتی که ممکن است در طول ارزیابی اولیه از درمانجو پرسیده شود:

درمانگر پس از ارزیابی اولیه با همکاری بیمار، اهداف قابل دستیابی را مشخص می کند، و تلقینات هیپنوتیزمی را که از تغییرات سالم و موثر در نگرش ها و رفتارها حمایت کند، می سازد، سپس جلسات هیپنوتیزم را شروع می کند.

در جلسه اول، درمانگر خلسه هیپنوتیزمی را القا می کند و فرد را به حالت آرامش و آگاهی متمرکز هدایت می کند، در این مرحله ممکن است تعدادی از تکنیک های هیپنوتیزم از جمله کاتالپسی، پس روی سنی، مسخ شخصیت و رویا پردازی استفاده شود.

نمونه هایی از تلقینات هیپنوتیزمی که در درمان اعتماد به نفس کاربرد دارد، عبارتند از:

کاربرد رویاپردازی در موفقیت

قدم زدن در آینده تکنیکی است که در آن فرد موفقیت را در تمام موقعیت های آینده که ممکن است مشکلات و چالش هایی پیش بیاید تصور می کند، آنها ممکن است تصور کنند که با اطمینان در مقابل همکارانشان صحبت می کنند، یک مصاحبه شغلی را با موفقیت به پایان می رسانند، یا در یک آزمون یا در طول یک مسابقه ورزشی عملکرد خوبی دارند.

اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم
احساس رضایت و پذیرش خود

تصورات غلط در مورد خلسه هیپنوتیزمی

تکنیک اصلی در مورد هیپنوتیزم، هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم بالین و یا خود هیپنوتیزم همان چیزی است که خلسه هیپنوتیزمی نامیده می شود. خلسه هیپنوتیزمی حالتی از آگاهی متمرکز است که در آن ضمیر خودآگاه بطور موقت دور زده می شود.

تصورات غلط زیادی در مورد اینکه، حالت خلسه هیپنوتیزمی چیست؟ و چگونه است؟ وجود دارد، برای مثال بسیار شنیده ایم که هیپنوتیزم را خواب می نامند ولی باید تاکید کرد که هیپنوتیزم خواب نیست و فردی که به خلسه می رود کاملا" نسبت به آنچه که در اطرافش می گذرد آگاه است و حتی در مواردی می تواند با اظهار نظر روند درمان خود را بهبود ببخشد.

پس شما می توانید با اطمینان به هیپنوتیزم برای درمان عدم اعتماد به نفس تان اقدام کنید و موفقیت و آرامش را به خودتان هدیه دهید.

با آموختن خود هیپنوتیزم زندگی شاد، آرام و موفقی را شروع کنید!

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم در تهران

چگونه در کمتر از 5 دقیقه در روز، به موفقیت، شادی و آرامش برسید!

مدت کارگاه : شامل 8 ساعت در 2 زمان 4 ساعته

زمان برگزاری کارگاه : روزهای پنجشنبه از ساعت 13 الی 17 و جمعه از ساعت 8 الی 12

هزینه‌ی شرکت در کارگاه : 800.000 تومان

برای ثبت نام با شماره واتساپ 09900970624 هماهنگ شوید

10% تخفیف برای دانش آموزان و دانشجویان

کارگاه آموزشی خود هیپنوتیزم بصورت حضوری برگزار می شود

سایت های مرتبط

مقاله های مرتبط

نظرات بسته شده است.